2015. október 29.

Új szerkesztő - Lana M. Bemutatkozás

Sziasztok!

 Szóval igen, új szerkesztője van a blognak, aki nem más, mint - dobpergés - Lana Murphy, azaz jómagam.
 A fejléceken és designeken kívűl kritikát vállalok -, a munkáim listája folyamatosan bővül, megnézhetitek őket ITT.
 Csak így előre szeretném letisztázni, hogy akármilyen csúszás esetén értesítelek titeket, egyébként egy - két napon belül kész szoktam lenni a rendelésekkel, már amennyire az időm és a kollégiumi net engedi. Ezzel át is tértünk egy másik témára, igen, gimnazista vagyok, szóval életem talán legkíméletlenebb szakaszát élem, hála popsibuksi matektanáromnak.
 Közel két éve tevékenykedem a Blogger világában, az elején még Hannah Polly Evans, később már Lana Murphy néven voltam - és vagyok jelen. 
 Azt hiszem kezdésnek ennyi elég, sajnos elég sokáig tudnám koptatni a billentyűzetet, de ha valaki üres fecsegést akar, akkor az bekapcsolja a tv -n a teleshopos műsorokat (egek, azokra a műsorokra nincsenek szavak). 

Szóval az én légből kapott posztjaimat is láthatjától a blogon... További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése