2015. október 27.

Első díjam

Köszönöm szépen a díjat, Mineral!:)



Szabályok:


Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
Írj 12 dolgot a saját blogodról!
Válaszolj 12 kérdésre!
Tegyél fel 12 kérdést a blogoddal kapcsolatban!
Kommentálj annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
Cseréljetek linket!
Küld tovább 12 embernek a díjat!
Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomhoz vezessen!

12 dolog - Infinity:


  1. Ki van rakva cserében.:s
  2. Nem csak nekem, de még páromnak is - aki programozó - tetszik a design.
  3. A főszereplő szimpatikus karakter.
  4. Beth kishúgát Lucasnak hívják. o.O
  5. A fogalmazással nincsenek nagyobb bajok.
  6. A helyesírással sem.
  7. Az édesanyja nem szimpatikus karakter.
  8. Egy csöppet sablonosan indult a történet. 
  9. Kíváncsi lettem a folytatásra.
  10. Ez a blog is cboxot használ. :((
  11. A főszereplő neve Elizabeth és a becenevei Lizzy és Beth.
  12. Nem sablonos karakterek vannak benne - az 1D-t leszámítva, mert sok 1D fanfiction van. :c

12 dolog - saját blog:


  1. Ez egy hirtelen jött ötletből született.
  2. Féltem a kezdéstől.
  3. A design igazából úgy jött létre, hogy a párom tanított a HTML-re és a CSS-re, így ezzel gyakoroltam, de olyan jó lett, hogy végül beleraktam.
  4. A név csak random, de nem bántam meg.
  5. Kritikát ezelőtt még nem írtam, de kezdek belejönni.
  6. Jobban szeretek sima designt csinálni.
  7. Számomra elég szép a mostani design.
  8. A párom által készített chatet használom.
  9. A menüpontoknak van hangja is, ami JavaScripttel lett megoldva.
  10. Egyre többen rendelnek tőlem, ami jólesik. :')
  11. Igyekszem sok érdekességet kirakni.
  12. Remélem sokáig itt leszek még!:)

Válasz a 12 kérdésre:


Miért szereted annyira a blogolást?
Ez elég nehéz kérdés. Szeretek feljönni bloggerre, végignézni az összes blogom, hogy mi változott azóta. A grafikai részt azért szeretem, mert otthon érzem magam benne, és úgy érzem, hogy az emberek bíznak bennem, ha megkérnek a bloguk átalakítására, esetleg véleményezésére. Szeretem ezt a közösségez, bááár van egy-két unszimpatikus ember. :D
Az írás részét pedig azért, mert annyi ötletem van, és így kiélhetem a vágyaimat... ha értitek mire gondolok. :3

Honnan jött neked az írás gondolata?
Ez akkor kezdődött, amikor megszerettem a(z) One Direction nevű fiúbandát, és írni akartam egy fanfictiont. Az első történetem borzalmas lett. Sőt, annál is rosszabb. Utána elkezdtem még egyet, de végül azt is töröltem. Összvissz volt vagy 9999999 blogom, miután úgy döntöttem, hogy publikálnom is kellene egy általam írt történetet, amit mára már be is fejeztem. :3

Mitől, kitől tudsz ihletet meríteni, ha elakadsz egy-egy rész/bejegyzés írása közben?
Általában zenéket hallgatok, amik olyan hangulatúak, mint amilyennek az adott résznek/bejegyzésnek kellene lennie. Ha történet részről van szó, akkor esetleg megnézek egy hasonló témájú filmet vaaagy animét. ^^

Szerinted egy történet attól még lehet jó, hogy vannak benne sablonos részek, vagy ami sablonra alapul?
Hmm... elég nehéz kérdés. Ha nagyon sok olyan rész van benne, akkor számomra már nem élvezhető.:/

A történeteddel/blogoddal melyik „fajtát” képviseled? (fantasy, fanfiction stb...) Illetve miért?
Hú, hát a jelenleg futó blogom, a The Boss krimi, akció vagy valami ilyesmi, de persze fanfiction. Vannak még privát blogjaim, de szerintem most így nem tudnám felsorolni mind. Lehet lesz majd egy bejegyzés, amiben önreklámok lesznek. Muhaha:3 
Ez pedig ugye egy design blog. :D

Mi a célod a blogoddal, mit szeretnél vele elérni?
Ezzel azt, hogy sokan megismerjenek és rám bízzák a blogukat, hogy varázsoljak nekik valamit. ^^ 

Volt már olyan, hogy kevés érdeklődés miatt abbahagytál egy blogot, vagy éppen el sem kezdted?
Igen, már volt. Nem vagyok valami híres író... :/

Van valami külső hatás, történet vagy bármi, amiről eszedbe jutott a történeted/blogod alapja? Vagy csak, hirtelen jött egy ötlet?
Inkább a hirtelen jött ötletet választanám. :))

Miért ezt a címet választottad a blogodnak, illetve mennyiben utal a történetedre?
(Pl. – Elég sablonos lesz – Life with London, és arra utal, hogy a történet Londonban játszódik)
Mivel ez egy design blog, így a válasz egyszerű, a történetes blogomnál pedig pont azért választottam a The Boss címet, mert utal a történetre. :3

Előre megírod a bejegyzéseket privátban, vagy pedig csak leülsz a gép elé és írsz? Melyik, illetve miért?
Pont ez a probléma; nem írok meg semmit előre, de szerintem rá kellene szoknom, mert így sokat szoktam késni. :c

Szerinted melyik a jobb? Ha egy blognak angol, vagy magyar címe van?
Nem a cím nyelve a fontos, hanem az, hogy illjen a történethez/tartalomhoz.


Végül pedig, mit gondolsz a kérdésekről?
Tetszettek. Öröm volt rájuk válaszolni. Úgy érzem ezáltal a blog olvasói jobban megismerhetnek, ami fontos - szerintem. És élveztem is, mert olyan volt, mint egy interjú, és már régóta szerettem volna adni egyet! *-* :))

12 kérdésem:


  1. Ki csinálja a blogodra a designt? Rábízod ezzel foglalkozó emberekre vagy magadnak csinálod? Miért?
  2. Miért éppen az/azok a főszereplőid, aki/akik?
  3. Hallgatsz-e zenét írás közben? Ha igen, milyet?
  4. Hány éves vagy?
  5. Van-e valamilyen háziállatod? Ha igen, mi és hogy hívják?
  6. Mi a hobbid a blogoláson kívül?
  7. Mi ad ihletet? 
  8. Mióta blogolsz?
  9. Hány díjad van eddig?
  10. Örülsz, ha kapsz egy pozitív kritikát? Ha igen, miért?
  11. Amikor negatív kritikát kapsz, olyankor elkeseredsz vagy sem? Miért?
  12. Milyenek voltak a kérdéseim? (Igyekeztem jókat írni) 

12 ember:

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy válaszoltál a kérdésekre, épp az volt a célom, hogy olyannak tűnjön mint egy interjú! :) További sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Szeretném megköszönni Neked, hogy gondoltál rám a díjjal kapcsolatban. Nagyon jól esik, hogy méltónak találtál rá.
    Sok ihlettől gazdag perceket kívánok Neked!

    Madison Butler.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, kedves!:)

      Megérdemelted, szóval ne köszönd!
      Viszont kívánom!:)

      x. Leah

      Törlés