2015. október 31.

Kritika (1db)

Finding Each Other

Író: Németh Barbara

Külső:

Már ennél hamarabb is láttam ezt a blogot, sőt olvastam is. A design nagyon szép, egyszerű, mégis kiegyensúlyozott. Amikor kiloptam a forráskódból a fejlécet (mert ugye kellett, hogy betehessem :3), akkor láttam egy hibát a kódolásban. Javítsatok ki, ha tévedek, de én úgy tanultam, hogy amikor képet helyezünk el, azt így kell: url('ésidejönalink'). Jó, ettől függetlenül működik, csak gondoltam ne csak pozitívumot mondjak, mert őszintén megmondva, erről a kinézetről nem lehet rosszat mondani. Esetleg annyit, hogy a menünél, amikor rávisszük az egeret megjelenik egy zöld árnyék, ami nemigazán illik a bloghoz, és nincsen semmi átmenet.
A fejléc szép, illik a kinézet összképéhez, de nekem bántja a szemem, hogy olyan szemcsés/pixeles... legalábbis annak tűnik. A szöveget is alig lehet látni, ami rajta van. Nem nyerte el a tetszésem, de izések és pofonok. :)

Történet:

A történet alapja kifejezetten tetszik. Ilyen blogot nem láttam még, szóval maga az is tiszteletre méltó, hogy nem sablon sztoriról beszélünk. A tetoválás/tetoválók közel állnak hozzám, ugyanis a párom nővére is tetováló, és imádom a munkáit. Magával a fülszöveggel levettél a lábamról, így nem kellett erőltetni, hogy elolvassam az eddig fent lévő történetet. A fogalmazás, mint mindig kiváló, aligha lehet szóismétlést találni benne. A helyesírással sincs baj, vesszőhibák néha előfordulnak, de kinél nem? Szóval, egyszerűen nagyszerű a történet! :) 

¤     ¤     ¤ 

Összességében semmi probléma nincs a blog tartalmával, s a designnal sem. A fejlécen vannak nekem nem tetsző dolgok, de az is jól mutat a blogon. Remélem, hogy továbbra is ilyen marad. :) 

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy időt szántál rá, a fejléc "kilopását" is orvosolom majd :D Köszönöm, hogy elmondtad a véleményed, örülök, hogy tetszik a történet :)

    VálaszTörlés