2016. július 7.

Új kritikaíró a fedélzeten

Hellóka!


Üdvözlök mindenkit, Lorah Michiyo vagyok, és mint látjátok a bejegyzés címében, én vagyok a Fantasy Blog Design új kritikaírója. (és, mint látjátok, ez a hivatalosan bemutatkozós cuccos nem megy nekem...)
Igyekszem felvenni majd a ritmust, és az én drága barátosném, Leah segítségére lenni.
Oké, komolyan nem tudom, hogy egy bemutatkozásba mit illik belerakni, ezért írok pár dolgot magamról, mert miért ne.
Először is; (izé... hát... öhmm... nemtom... 14 vagyok, barna hajjal, kék szemekkel) el kell mondjam, hogy imádom az animéket, és a mangákat. Nagyon megszállott azért nem vagyok, de nagyon tudom szeretni azt, amelyik megfog. ^^
Szeretek hosszabb történeteket, novellákat, verseket (melyeket egyébként jómagam is szoktam írni. több, kevesebb sikerrel), könyveket olvasni. Emellett, imádok énekelni, és zenét hallgatni, persze, az már más kérdés, hogy van-e hangom (mert amúgy nincs! xD). Kedvencem a rock, de egyébként bármit meghallgatok.

Huhh... úgy érzem, ez alkalommal sem tanultam meg normálisan bemutatkozni. Remélem, nagyjából be tudjátok lőni, hogy kivel van dolgotok, ahogy azt is nagyon remélem, hogy valamennyire megkedveltek majd. :)
Nos, köszönöm, hogy itt lehetek, ölelek mindenkit! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése