2015. augusztus 30.

Kritika (3db)

Halihó!:)

Három kritikával érkeztem. A mai nap folyamán valószínűleg jelentkezni fogok egy elvihető fejléccel.



Édes Élet

Író: Németh Barbara

Külső:

A fejléced nagyon szép és passzol a designhoz, habár én egy kis színezést raktam volna rá, de így is jól néz ki. Engem az zavar, hogy a menü belelóg a fejlécen a feliratba és így nemigazán lehet látni a menüpontok nevét. A modulsáv elrendezése és kinézetet kifejezetten tetszik, bár a 'Másik Történetem' modult kicsit lejjebb raktam volna, például a 'Társoldalam' elé vagy mögé. A designról nemigen tudok több dolgot elmondani, hiszen Deviantartos sablon, nekem is megvan a gépen. Annyit talán még meg tudok említeni, hogy jó választás volt! :)

Történet:

Régóta követem a történeted és élek-halok érte, mert iszonyat jó! Tetszenek benne a fordulatok és a megfogalmazás is. Hétköznapi blog, sok ilyesmi van, mégis kitűnik közülük, mert nem lehet betelni vele. Nagyon ügyesen kitaláltad az alaptörténetet és nagyon jól meg is valósítottad. Néha lehet találni egy-két szóismétlést és furcsán hangzó mondatokat, de az mindenkivel megesik. A helyesírással nincsen baj, vesszőhibákat és elírásokat találtam főképpen. :)

¤     ¤     ¤ 

Összességében nagyon jó a történet és a megfogalmazása is. Érted a dolgod és tudod, hogy mit akarsz kezdeni a főhős életével. Gratulálok! Így tovább! :)



Shades of our Life

Író: Leona Z. P.
Külső:

Nekem a fejléc nem nyerte el a tetszésem, sajnos. A lány furcsán van kivágva, a felirat belelóg és 'elvágja a nyakát'. A másik karakter viszont nagyon tetszik elhelyezkedésileg és maga a kép is. A cím betűtípusai szépek, de nekem túl nagy. (Te is tudod, hogy allergiás vagyok a nagy feliratokra.:D) A fejléc alapja tetszik, a színei pedig tökéletesen passzolnak a designhoz. A kinézettel semmi gond sincs. Esetleg a menünél megváltoztatnám a 'hover' háttérszínét, de az így is, úgy is jól néz ki. :)

Történet:

Fhu. Engem nagyon megfogott a fülszöveg. Elolvastam és egyből fel is iratkoztam, annyira jó! Igaz még csak 3 rész van fent, de már most beleszerettem a sztoriba. Nagyon egyedi az alapja a történetnek, hasonló bloggal nem is találkoztam ezidáig. A fogalmazás tetszetős, csak arra figyelj, hogy ha két rövid mondatból egy normál hosszúságú mondat is lehet, akkor vond őket össze. Sokszor találkoztam azzal, hogy eltördelted a mondatokat. A helyesírással nincsen gond, semmi hibát nem találtam. Esetleg, ha jobban figyelek láthattam volna elírásokat vagy vesszőhibákat. :)

¤     ¤     ¤ 

Összességében érdekes és egyedi a történeted. Megfogja az olvasót és a blogon tartja, azzal az indokkal, hogy 'Olvass mééééég!'. Így tovább, ügyes vagy! :)



Murdered Illusion

Író: Melody M. Cartner
Külső:

Először szeretném közölni, hogy amit mondok nem sértés, csak az igazság. A fejléc nem szép! Én egy képet látok egy fáról, amin van egy két png és négy darab kép ugyanarról a lányról. Azután egy Arial betűtípussal rá van írva két sor szöveg. Ne haragudj, de nagyon nem szép.:/
A kinézet... első sorban egyáltalán nem illik a fejléchez. A háttérbe be van rakva egy kép, ami színvilágban nem egyezik sem a fejléccel, sem a designnal. A modulsávnak fehér a háttere, a moduloknak pedig rózsaszín, így ez elég furcsa összhatást kelt. Mást nem tudok mondani...
Szerintem kérj fel egy designert, hogy készítsen neked egy külsőt. :)

10/3

Történet:

Sablon történetnek tűnt először, s kicsit nem tagadom, hogy az is. A fogalmazásod a Prológusnál (amit inkább rövid bevezetőnek neveznék) elég rossz volt, de az 1.Fejezet részletében szépen fogalmaztál. Szóval azzal szerintem nincsen gond. A helyesírásoddal minden rendben, nagyon szép. A vesszőkre jobban figyelj oda a kötőszavaknál (hogy, mert, ahogy, aki...stb.).

10/7

¤     ¤     ¤ 

Összességében kérj fel egy designnal foglalkozó embert, hogy segítsen; a szereplőket oldalakra helyezd; kicsikét próbálj egyediséget, fordulatot vinni a történetbe és a vesszőkre nagyon figyelj! :)
További sok sikert!

20/10




1 megjegyzés: